Blog

Novinka: Kompletní návod na plyometrický trénink

Mám skvělou zprávu! Už brzy bude k dispozici nový čtyřtýdenní plyometrický program. Tento program jsem navrhla tak,  aby ti pomohl rozvíjet sílu, rychlost a výbušnost – klíčové atributy pro každého sportovce. Pokud ještě nevíš, co je plyometrie, klikni zde.

Plyometrie, tajná zbraň sportovců?

Hledáš cestu ke zvýšení sportovní výkonnosti a lepším výsledkům ve sportu? Jednou z efektivních tréninkových metod je plyometrie. Tréninková technika zaměřená na rychlou kontrakci svalů za účelem zlepšení výkonu.

Zdravé rameno na kurtu: Posilování rotátorové manžety pro tenisty

Tenis je sport, který klade na horní končetiny hráčů vysoké nároky. Tenisté se musí spoléhat na sílu a stabilitu ramen jak při servisu, tak i ostatních tenisových úderech. Jedním z nejdůležitějších faktorů pro udržení zdraví a výkonnosti ramenního pletence je rotátorová manžeta

Od základů na vrchol: Jak základní pohybové vzory formují výkonnost sportovce

Základní pohybové vzory hrají klíčovou roli v tréninku a výkonnosti sportovců napříč různými disciplínami. Nejedná se pouze o rutinní cviky, ale o základní stavební kámen pro optimální fyzický vývoj a dosažení vrcholových sportovních výkonů.

Klíčový prvek tréninku pro tenisty: trénink pohybů do stran

Když se mluví o tenisovém tréninku, většina lidí si představí pouze soustředění se na techniku úderu a odpalování míčů z jedné poloviny kurtu na druhou. To je samozřejmě nezbytná část tréninku, ale je tu ještě jedna zásadní složka, která může zásadním způsobem ovlivnit výkonnost tenisového hráče. Jedná se o trénink "laterálních cviků" neboli cviků prováděných do stran.

Jak efektivně trénovat v kopcích: Cesta k silnějším nohám a větší výdrži

Trénink v kopcích je vynikající cesta, jak zvýšit svou kondici, sílu a vytrvalost. Ať už jsi začátečník nebo zkušený běžec, kopce mohou přinést mnoho výhod do tvé tréninkové rutiny. V tomto článku najdeš tři efektivní možnosti, jak trénovat na kopcích a dosáhnout tak lepších výsledků.

Proč je stabilita kotníků klíčová pro tvůj výkon?

Stabilita kotníku je nezbytnou součástí nejen sportovního výkonu. Pevné kotníky a jejich svalová rovnováha zajistí správnou funkci kloubu, která je základním předpokladem pro zdravý pohyb a prevenci zranění. Silné a stabilní kotníky ti tak umožní zvýšit výkondosáhnout svého plného sportovního potenciálu.

Proč je fyzio trénink důležitý nejen pro vrcholové sportovce?

Chceš dosáhnout optimálního výkonu, maximalizovat svůj tréninkový potenciál nebo eliminovat bolest?

Ukázka tréninkového plánu na míru

Zajímá tě, jak vypadá tréninkový plán, který vytvářím Vám, klientům na míru? Pro každého klienta dělám tréninkový plán podle požadavků a schopností. Vždy záleží na mnoha faktorech, jako je sport, které mu se klient věnuje, čeho chce dosáhnout a nebo jaké má zdravotní omezení. Rozhodla jsem se Vám poodhalit to, jak takový tréninkový plán může vypadat.

Zdravé kotníky, silný výkon

Stabilizační cvičení na kotník jsou důležitou součástí tréninku a prevence zranění. Pomáhají posílit svaly kolem kotníku, což zlepšuje stabilitu a podporu kotníku a snižuje riziko zranění.Stabilizační cvičení na kotník by měly být součástí každého tréninkového plánu, zejména pokud se věnujete sportu, který zahrnuje skoky nebo rychlou změnu směru, jako jsou například tenis, běh, volejbal a další.

Nahoru
20 položek celkem
Zpět do obchodu